Op maar gemaakte trainingskamp (hockey en voetbal)

Verreweg de meeste teams kiezen voor een volledig op maat gemaakte reis. In dit geval zullen we altijd contact met je opnemen, naar je wensen luisteren en uiteindelijk drie voorstellen presenteren, inclusief prijzen en beschikbare data. Zodra jullie een keuze hebben gemaakt, gaan wij aan de slag met het samenstellen van de volledige reis.

Een trainingskamp met De Kracht van Sport onderscheidt zich van de gebruikelijke trainingskampen. Naast het spelen van een boeiende wedstrijd tegen een lokaal team streven we ernaar om jullie een verrijkende culturele ervaring te bieden. De reizen worden van begin tot eind volledig georganiseerd, we zoeken zelfs de beste restaurants voor je uit; het enige wat zelf betaald dient te worden, zijn de drankjes.

 €?,- p.p.

Aanmelden

Lang weekend

Geheel afhankelijk van jullie wensen.

  • Aanmelden voor deze reis kan tot en met 2 maanden van te voren.
  • Er is een minimum aantal deelnemers van 11 nodig.
  • Deelnemers zijn tussen de 18 en 40 jaar oud.
  • Een paspoort of ID dat geldig is om mee te reizen.
  • Betaling is minimaal twee maanden van te voren.

Geheel afhankelijk van jullie wensen

Kosten €?,-

Inclusief: vlucht, accommodatie, vervoer, ontbijt, lunch ,avondeten en alle activiteiten.

Exclusief: drankjes

Waarom met de Kracht van Sport?

De Kracht van Sport biedt trainingskampen van hoge kwaliteit aan en we doen het bovendien voor een prijs waarvan je het zelf niet kan organiseren! Het jonge team van organisatoren zorgt ervoor dat jullie zorgeloos op reis kunnen door 24/7 klaar te staan. Daarnaast zorgen de organisatoren ervoor dat jullie voorzien zijn van eten en gezelligheid. Ook brengen we jou en je team graag van A naar B. We leveren maatwerk en passen het programma aan op de wensen van je team. Het programma zit vol activiteiten zodat je alles van de stad hebt gezien.

Bij De Kracht van Sport is niet de prestatie, maar het sociale/culturele aspect het doel.

Aanmelden

Savon van den Berk
Reisleider

Cynthia is de organisator